Wednesday, October 20, 2010

[lawak] Lagi Kisah Rizal

Share
En. Rizal masuk ke bilik kecemasan doktor dengan wajah blur dengan sebuah reket tenis yang tersangkut di lehernya." Jangan khuatir, saya akan menolong anda dengan segera. Tapi saya ingin tahu terlebih dulu, mengapa reket itu sampai terbelit di leher anda ?" tanya doktor." Ceritanya begini doktor, " kata En. Rizal. " Pagi tadi , saya dan isteri saya pergi bermain tenis. Lalu isteri saya melakukan pukulan yang terlalu kuat sehingga bolanya hilang dari pandangan kami. Kami sibuk mencari bola itu. Kemudian di hujung padang saya melihat seekor lembu betina sedang tidur. Saya dekati lembu itu, dan dengan perlahan-lahan saya angkat ekornya. Ternyata bola tenis yang hilang itu memang ada di bawah hujung ekornya. Saya menjerit memanggil isteri saya, setelah isteri saya sampai, saya pun berkata' Sayang, kelihatannya ini seperti kepunyaanmu !' . Dan doktor, setelah mengucapkan kata-kata itu saya sudah tidak ingat apa-apa lagi".

No comments:

Post a Comment

cristopher_johnson@hotmail.com