There was an error in this gadget

Sunday, May 29, 2011

[Lawak] TAKTIK ELAK SAMAN HAD LAJU

Share



Seorang polis menahan seorang pemandu kereta kerana memandu melebihi had laju.

Polis: Encik mintak lesen....

Pemandu: Saya tkde lesen ,..lesen saya dah digantung masa saya didakwa memandu mabuk untuk kali ke lima.

Polis: Mintak road tax kereta ni..

Pemandu: Ni bukan kereta saya...saya curi kereta ni.

Polis: Ni kereta curi???

Pemandu: Ya betul...tapi saya terpikir tadi saya macam nampak road tax kete ni kat laci dashboard masa saya simpan pistol saya dalam tu.

Polis: Ada pistol dalam laci dashboard!!!!!!!

Pemandu: Ya betul..saya letak disitu selepas saya tembak pemilik kereta ni dan mayat nya saya letak kat bonet belakang.

Polis: Ada MAYAT dalam bonet!!!!!!

Pemandu: Ya betul Tuan..

Setelah mendengar kesemuanya polis tersebut menghubungi ketua polis nya. Dan dengan segera kereta tersebut telah di kepung dan ketua polis menghampiri pemandu tersebut.


Ketua Polis: Encik ..boleh mintak lesen memandu?

Pemandu: Boleh..ini dia ..lesen memandu sah saya.

Ketua Polis: Ini siapa punya kereata.

Pemandu: Saya yang punya ini road tax kereta ini.

Ketua Polis: Boleh encik perlahan-lahan buka laci dashboard ini supaya saya boleh tengok jika ada pistol didalam.

Pemandu: Boleh Tuan..tetapi tiada pistol didalam...

Ketua Polis: Bolehkan tolong buka bonet kereta belakang ini? Tadi encik penah berkata bahwe ada mayat didalamnya.

Pemandu: Takde masalah...bonet dah dibuka...tapi mana ada mayat didalamnya.

Ketua Polis: Saya kurang faham ini...polis sebentar tadi yang menahan kamu berkata..kamu tidak ada lesen , kereta ini kamu curi, kamu memiliki pistol yang di simpan di laci dashboard dan ada mayat yang dibunuh oleh kamu di simpan di bonet kereta kamu.

Pemandu: Ha yeke...kalau macam tu mesti si penipu besar tu pun ada bagitau tuan yang saya ni memandu melebihi had jugak.. penipu!!

No comments:

Post a Comment

cristopher_johnson@hotmail.com